Det oppstod en feil i denne gadgeten

tirsdag 6. september 2011

Kjekt med ting og tang...



Pynte pynte pynte...


Jeg synes det er så utrolig morsomt 
å pynte og dekorere og lage til med små detaljer rundt
i huset.


Denne søte oppskriften fant jeg hos Frøken Lande en gang jeg var innom.

Her fikk jeg tips hos en nabo om hvordan det kunne pyntes ,
Tusen takk :-)


Den gamle skjenken er en arv fra min samboers bestemor.
Den hadde vannskader og etter noe pussing og noen strøk med
grunning og maling, så ble den en fin detalj på kjøkkenet vårt.

Speilet arvet jeg fra min mor.

Bildene på hylla  og under har jeg laget selv med motiver som er kjøpt på Olivia
 Mandal.






Denne søte tavlen liker barna godt å skrive på :-)


Forkle er sydd av min mor og naboen min syntes det passet bedre her en nede i skuffen .
Det er jeg helt enig i :-)

. 
En gave til Håkon fra Beathe og Øyvind...
Beathe harlaget  bildet  av Håkon og skrevet et nydelig dikt :-)
Tusen takk!!!


Det trenger ikke være jul for å pynte med hjerter vel?
Det synes ikke vi :-)
Hjerter har vi her i huset  hele året da.....
Litt spraymaling... og vips så ble det brune og røde hjertet
akkurat sånn som jeg ville :-)


Bestemor Ada har laget denne fine duken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar